kimiz ki biz?

Bizler, aslında sizlerden biriyiz. Hepimiz kendi hayat hikayemizin kahramanlarıyız. Başrolde kalabilmek için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz. Hepimiz birer abanoz ağacıyız. Kökleri toprağa sımsıkı sarılmış, masmavi gökyüzüne dallarını uzatmış birer hayat ağacıyız. Bu hayat ağacı ormanında sizlerinde daima gökyüzüne uzanan şanslı ağaçlar olmanızı dileriz.

söz uçar, yazı kalır

Yeryüzündeki her ağacın bir hikayesi vardır. Bu blogda yer alan her abanozunda öyle.. Abanozlar kendi hayat hikayelerini yazarlar. Kök saldığımızı sandığımız bu güzel ormandan ayrılmadan önce, ruhumuzu verdiğimiz her bir abanoz ağacının anlatacak çok hikayesi olacak. Bizi takip etmeye devam edin.

Asil kanımın ortağı güzel kuzim:)

Hayatın zorlukları yanında arada bir gelen güzellikler her zaman renk katar insanın dünyasına ve buna birde sevdiklerinin hep yanında olmasalar bile uzakta bir yerlerde olduklarını bilmek insana ayrı bir güven verir. Bu geçirdiğim en güzel hafta sonlarından biriydi yıllar sonra hiç görmediğin bir kuzen iki sene olmuş onu bulduğum ve onun çok tatlı arkadaşı ne garip değilmi yıllar sonra buluşmak,onu evinde misafir etmek şaka gibi ama hayatta çok garip şeylerde olabiliyor biri de bu, keşke bu kadar güzel insanlarla karşılaşacağımı bilseydim internete kavuşmayı beklemeden yollara düşerdim diyorum kendime ama olsun buna da şükür diyorum genede büyüklere olan kırgınlığım geçmiyor, neden bu ilişkiler bu kadar kopuk olmuş neden bu kadar duyarsız olunmuş bu onların meselesi diycem ama genede kendi adıma söylüyorum arayış içinde olan ben oldum ve hep merak ettim hala, kuzen bu güzelliklere geç de olsa ulaştım dünyama kattığı enerji,güzellik hayata baktığım camı tekrardan temizlememe yardımcı olduğu ve bana sıkıntılarımda,mutlu anımda yanımda olduğu için teşekkür ederim iyi varsın iyiki seni buldum asil kanımın ortağı kuzim ve onun şeker arkadaşı sizi seviyorum ve öpüyorum hep benimle kalmanız dileğiyle.....

1 yorum:

  1. Adsız dedi ki...
     

    hey heyyyy kuzilerin kuzisi helal sana:))))

Yorum Gönder



 

Haberler