kimiz ki biz?

Bizler, aslında sizlerden biriyiz. Hepimiz kendi hayat hikayemizin kahramanlarıyız. Başrolde kalabilmek için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya da devam edeceğiz. Hepimiz birer abanoz ağacıyız. Kökleri toprağa sımsıkı sarılmış, masmavi gökyüzüne dallarını uzatmış birer hayat ağacıyız. Bu hayat ağacı ormanında sizlerinde daima gökyüzüne uzanan şanslı ağaçlar olmanızı dileriz.

söz uçar, yazı kalır

Yeryüzündeki her ağacın bir hikayesi vardır. Bu blogda yer alan her abanozunda öyle.. Abanozlar kendi hayat hikayelerini yazarlar. Kök saldığımızı sandığımız bu güzel ormandan ayrılmadan önce, ruhumuzu verdiğimiz her bir abanoz ağacının anlatacak çok hikayesi olacak. Bizi takip etmeye devam edin.

Yeldeğirmenleri ve Fiona :)

Selam yeryüzünün abanoz kadınları, yorgun savaşcıları. Bugün kalktığımda kendimi yeldeğirmenleriyle savaşan Don Kişot'un hizmetcisi Sanço Panza gibi hissediyorum. Hayatta bir şeyleri elde etmek, sahip olmak için hep arka tarafta mücadele etmek çok yorucu.


Bazen kendim için "Bencil ve duyarsız olabilsene kadın!" diye söylenirim, bir de buna iyi niyet eklenince ve anne olduğunu hatırlayınca olmuyor. Bu sorumluluk duygusu çok enteresan bir duygu, hem altında ezilip, hem de hep aklınızın bir köşesinde soru işaretleriyle dolu bir kutu. Neyi ne yaparsam doğru yaparım?


Hayatım boyunca "aman sende" diyemedim, yaşadığım hiç bir olaya. Bu hastalıktan yaşım ilerleyince kurtulurum diye umdukça, daha da sarıyor bedenimi. Halbuki yaşanması gereken o kadar çok güzellik var ki. Ama sanki dünyaya birilerini düşünüp kendin için yapamadığın planları bir başkası için organize ederken buluyorum kendimi. Bilmiyorum bir gün bu ipin ucu kopacak mı, yoksa bu şekilde son mu bulacak? Zaten, bu duruma o kadar çok alışmışım ki, yeni bir şeyler yapmayı düşündüğümde aklıma gelen, yaş 45 ve 90 metrekareysen çok şeye geç kalmışsın Fiona diyorum.

"Ben bu yaşam davasında suçlu muyum, yoksa doğru olanı yaptım hakim bey?" diye sormak istiyorum yetkililere. Onların da "Doğru yaptın" demesini bekleyip, içimin huzurlanmasını istiyorum kendimi rahatlatmak adına, siz, siz olun dünyada tek şeye odaklı yaşamayın. Ben öyle yaptım. "Çocuklarımda, çocuklarım!" diye, ama şimdi bakıyorum da onlar benim kadar verici olacaklar mı, ben yaşlanınca ? Biraz zor gibi, neyse bugünlükte bu kadar olsun, tüm iyi dilekler sevdiklerimizle ve sizinle olsun :)



1 yorum:

  1. Kuzin Abla dedi ki...
     

    Yel değirmenlerine karşı, don kişot muyum ? Uçuyorum durmadan, ben pilot muyum?

Yorum Gönder



 

Haberler